Halebop!

Hej jag sitter här och väntar på att Josse ska smsa hon ska typ komma hit och så ska vi se One Tree Hill :) hon är bara på säsong 2 så det är där vi tittar annars sku jag ha kollat på 6:an :) menmen nyss sku jag byta till halebops kontantkort man behöver ju typ ba´ra gå in på halebop.se och sen står det typ byta till halebop utan att byta nr elr ngt sånt å så sku jag göra det men då sa mamma : kan du inte vänta med det där? Antingen har hon köpt en mobil som är låst till TELIA vilket jag verkligen INTE vill ha elr så har hon köpt en mobil där man får med ett halebop kort :S Hoppas på de andra ;) fast hon kanske inte ens köpt en mobil :S men nu ska jag dra pusshejs<3


denna mobil vill jag ha :)

:D hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0