Linn ditt jävla KLANTARSEL!!! :@

Linn den klanten missade bussen ._. .

Jag var så jävla snäll att jag följde henne till bussen i dessa typ -20 grader :( å så såg jag bussen.. då sa jag..

J:Skynda över vägen det där e din buss å kollade på Linn
L:Va... Stirrandes på mig
J:Det där är din buss!
L:... stirrar på bussen Den har ju inte stannat ännu (fånig sak att säga man kan ju inte bara stanna man måste ju skyynda även fast den inte stannat -_-)
J:hallå du kmr att missa den
L:stirrar på mig och sen bussen.
BUSSEN ÅKER IVÄG OCH LINN SÄGER DÅ TYP 10SEK EFTER
L:Bussen åker iväg nu...
J:Jaaa jag ser det :@  ( och med det menade jag :Faaaaaaan måste stå ut med henne en timme till :( )haha :D skojja menmen ska dra nästa buss går snart... ._.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0