MAX-Mat? Hockey? Vinst i hockeyn? :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!<3

Hej, har varit ut med hunden för ett tag sen men just nu sitter jag och kollar bloggar m.m mamma är med mormor & morfar & handlar när de kmr hem KANSKE mamma har MAX mat till mig gottgott<33 menmen sitter iaf å väntar på dem för även om de inte har ngn mat med sig så ska jag ju få mat när de kommer ;)  Föresten strax efter att jag kommit in med hunden (hade bara hunnit ta av mig ytterkläderna och slå på internet så smet grannens hund Diva hörde dottern i familjen ropa på henne och då gick jag ut och kollade hon hade hunnit typ till parkeringen innan hon fick fast hunden ;) tänkte hjälpa till men då hade hon redan fångat henne :S Ska kanske lyssna på Hockey föresten senare. kan inta far dit men det finns ju webbradio och chatt rum ;) men ska dra pussciao<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0