N... Mobil

Hej nu har jag kommit hem från skolan.sökte för ett tag sen efter kläder till min nya roll i musikalen . . . . . THA GAY GUY :) sen kollade jag lite tv å käka lite och sen har jag varit me vovven. Vi satte föresten upp julgranen igår. Tidigt i know men mamma ville få bort julklapparna från brunrummet... Eller det är kanske inte så länge till jul... oj de är ju fan bara 9 dar!<333 längtar<33ska typ få en mobil<33 ni vat den jag visade för imorse bad mamma mig att gå å posta ett brev å då fråga jag va de var för ngt å då viska hon i mitt öra :Det är om din n .. mobil. ( antagligen för att pappa inte sku höra :) )haha de där n.. är ju att hon höll på att säga NYA!!!!! :):):):):):)

men nu ska jag dra pusshejs älsklingar<33 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0