Åldersgräns :@

Igår var jag på bio och såg Michael Jackssons film-This Is It , inga komentarer xD menmne jag såg då att de stoppat upp en affish till New Moon film 2 av Twilight( för er som inte viste det ;D ) menmen iaf och då kom jag att tänka på at det 'är 15 års gräns på den filmen det är ju förhelvete "magiska"varelser i den filmen (Vampyrer & Varulvar) dessytom är det en kärlekshistoriia och jag har sett thrailern den verkar inte så läskig. Den anledning dom har är förmodligen att Bella blir jagad av massa elaka "varelser" och utsatt för fara men det är deffenitivt ett minus för biograferna runtom i sverige!!! Det är ju många som är under 15 som fastnat för dessa filmer & Böcker ( jag blandannat ;) ) Nu tänkte jag iaf sätta mig och se filmen I Taket Lyser Stjärnorna ( många som rekomenderat den så tänkte testa/ge den en chans ) skriver senare ;P

äh vafan de laggar med bilder nu igen menmne nu drar jag busshejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0