Badet

Vet att jag inte skrev igår kväll men var verkligen skit trött på att vara på datan för tillfället ;) Haha inte konstigt om man tänker på att jag var på datan hela dan haha menmen , fick en Luleå Hockey halsduk av farmor (smnällt av henne) den vär verkligen jätte fin enligt mig iaf ;) menmen idag var ju vi på badet... först hade vi typ 4  längder 1 bröstsim,1 ryggsim,1 fjärilssim & 1 fri sim ;) ganska okej men sen sku man hoppa från kanten eller trampolinen & sen simma 6 längder bröstsim & 2 rygg de var lite jobbigare :S menmen sen var de lite mer men sen släppte de oss och jag å emma gick direkt till äventyret ( inte så vanligt faktist de brukar vara bubbelpool först :D )menmen å sen for vi ut ett tag.Fick typ damp i foten har ju haft så att om jag sträcker mig i knät så får de damp men nu var de så med foten :S iaf å så fort de hade slutat så ställde jag mig upp men då typ trampa jag på ngt så jag skrek (det var ingen mer där ute som tur e :D) menmen å ja sen slet jag upp benen igen å då typ fick foten damp igen :S tar typ 3 min för foten att lugna sig haha ;) iaf sen gick jag å Emma å åkte röda röret jag vann med 1 sek och 5(ja vafan ska man kalla de då ? hundradels sekunder? :P) menmen å efter de fick jag typ ont i axeln :'( gör fortfarande ont :( haha menmen sen följde felle oss för att kolla vad de var som bet/stack/skrämde mig men vi hitta inte ngt sen trodde vi att de kunde vara ett godis papper :S haha menmen vi gick iaf sen till "lill poolen" under trappan ;) sen hörde vi ngn högtalare där de sa att nu ska alla barn från brönja upp så de hinner bli klara ;) när vi duschat å sånt gick vi snabbt upp å köpde varsin glass. (Emma=Sandwitch (orginal) & Jag=Cornetto Clasico)Sen när vi stod vi busshållplatsen så hände ngra cp saker! först så vare en jävla bil som körde snabbt och självklart rakt i den gigantiska vattenpölen så kan ni gissa vem fan som blev dränkt av allt cp vatten? JAG! eller de var ju bara lite stänk på benen men jag överdriver som fan haha ja å sen den andra cp saken när bussen kom så såg alla att Jack & Joel (bög & bögigare) satt på bussen  å då sa alla (å då menar jag verkligen ALLA) Haha ;) å sen vbar bussen så jävla full så jag å emma satt förfan nästan brevid dom :'( menmen efter att jag kommit hem har jag varit ute med hunden , ätit den godaste maten ngnsin (mackaroner & "farmors" köttbullar<3) å sett Can´t Buy Me Love men nu ska jag dra ska lyssna på Luleå VS Skitlefteå på webbradion pusshejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0