53

Tjoo:D

Sitter och kollar på tv har nyss kollat på Män som hatar kvinnor den var bra men jag fattar inte vad Josse menar med att Han som våldtar Lisbet(stavning?) är lik våran Musiklärare de tkr inte jag :S menmne jag vet att jag lägger in ofta ist för mkt och de e kanske ganska konstigt menmen detta är iaf förmodligen den sista för ikv kan  hända att jag skriver mer :/ menmen imorron ska jag åka vi 7 till Pappas Jobb för jag ska vara där sen efter det åker vi på Hockey jag vet fortfarande inte vilka dom möter menmen Tobbe & Amanda ska också dit ;) detta är förmodligen ett av dom längsta inläggen på ett bra tag men jag lovar att jag ska försöka skriva mer ist för ofta de e ju ganska svårt att komma på vad man ska skriv aoch jag skriver ju inte direkt blogg för att jag vill att ALLA ska läsa den jag skiter i om de e många elr typ 3 pers per dag för jag använder det ungefär som en dagbok som skrivs på datan. NUu tänkte jag försöka göra läxan så ska dra pusspuss skriver KANSKE mer ikv eller imorron på morronen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0