54

Tjena :D

Nu sitter jag här kl 7.44 på morgonen hur pigg som helst är jag sjuk elr ville jag bara upp?
haha nä men jag kollar på tv och datan ska in på lite andra hemsidor senare också, jag tänkte logga in igår kväll och skriva lite om min dag men datan dampade så de får bli nu ist (;

Vaknade vid 7 klädde på mig och gick och packade sen käkade jag lite frukost pappa ducshade och vi åkte mot Råneå vid 8.15 elr ngt sånt :D när vi kommit till råneå så hade pappas jobbarkompis öppnat alla grejjer så pappa kunde ta de lungt ett tag. jag satt där inne och kollade på tv medans pappa jobbade och sen när vi sku åka startade inte jobbarkompisens bil de är en komunbil med alkolås å det stod analyserar hela tiden ngt fel på aparaten . så vi skjutsade honnom till kronan där han hade sin egna bil. sen for jag och pappa till Dollar Store och kollade om vi hittade ngt till mamma vi hittade en sak för 30 kr men annars hitta vi bara Godis till mig Strumpor till pappa och ngt mer ;) vi for sen å käkade på McDonnald fan va längesen jag är kanske en av få som tkr att det är gott men jag "älskar" det ;) sen kollade vi på hockeyn som Luleå förövrigt förlorade med 3-2 menmen vi gillar dom ändå :D vi for å hanlade på Kvantum typ kanelbullar för idag äre kanelbullens dag :D menmen nu tänker jag kolla på andra hemsidor så hejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0