61

Dumma lilla jag glömde min NO-Bok hemma och jag som måste göra min Labbraport som ska in imorron :S ringde josse för å fråga om hon hade den hemma men hpon svara inte så jag ringde Vendela men hon svarade inte heller så då pröva jag att ringa emma och hon svarade men hon och jag är lika osmarta så hon hade inte heller tagit hem sin sånna :S vi ska göra den på rasten imorron si skolan men jag har gjort så mkt jag kunde redan nu så får jag skriva av och skriva mer när jag sitter dära med Emma ;) menmen ska prova att ringa Josse igen hon kanske svarar nu så får jag hjälpa Emma imorron bara för att jag vill det :P menmen nu ska jag gå mormor & morfar är här och sen kmr Farmor,Farfar,Erika,Linus,Annica,Mats & Pontus kanske får ngt jag också även fasst de e suss som fyller år :) hon blir föreesten 16 :D menmne nu ska jag drta (somsagt) ;) hejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0