62

Hejhej snart var det skola igen ska ta 9.01 bussen in mot skollan sen blire väll att men tar 13.18 bussen hem om lärarna är nog snälla och släpper oss innan klockan blir 20 över :) har nyss käkat lite frukost och sett ett tag på tv .Imorron ska jag & Josse ta bussen in till Boden och så ska vi köpa Chips(2st lättsaltade 20:- tot) & dipp (3 för 20kr) :D sen on tha night /kväll kmr Molly å så far vi och bastar,snacker m.m ;) roligt kmr de bli<33 sen tror jag att vi sku sova i Josses Husvagn får hoppas att det går då :S annars vet jag inte hur fan vi ska göra :/ syster kanske är snäll och låter oss sova i hennes hus men de tror jag knappast. har föresten lämmnart in No-Läxan igår hade ju inte gjort den så Jag ,Emma & Hanne satteoss och gjorde den på rasten vart ganska nöjd med resultatet även fasst jag kanske inte skriver så snyggish :) tänkte ta me min orangina & min trocadero till skolan båda är HALVFULLA ;) menmen nu måst jag dra ska kolla på lite annat innan jag måst åka pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0