Musikal :)

Hejhej sitter här och väntar på att Tyzon vill gå på promenad det blir förmodligen så att jag går om ca 5-10 min :D.Jag har föresten fått en roll nu till musikalen. ERSÄTTARE/RESERV/INHOPPARE på Donna gud va roligt *NOT* annars är jag dansare.Jag känner föresten Felle och jag vet att hon inte kommer att vara borta hon sku säkert vara här även om hon sku ha svininfluensa men det är för att hon typ är besatt av teatrar/musikaler m.m :D menmen ,den är kanske lite värre för mig jusst nu jag Hatar att dansa PLUS att jag inte kan/är duktig på det :( å jag kan inte måla "bakrunder" heller för jag suger på att måla! :/ Ida föresten har gett upp.Hon fick ingen av huvudpersson rollerna som hon föresten tycker att hon ska få för hon är så jävla "kär" i sig själv, därför slutade hon och gick till sticka&virka ist :@ menmne nu tänkte jag gå ut me hunden pusshejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0