Linn<3

Hejhej sitter här med linn och väntar på bättre tider hahaha :D nä menmen jag tog 10.37 bussen till ica och väntade på linn sen klom hon å vi stod och väntade på att Ica skulle öppna vilket var om typ 20 min(trodde vi) sen kom det en buss å sebbe klav av sen ropa linn ba sebbeeeee jag typ "skrek" HÅLLKÄFTEN!!!! :D sen kom vi på att dom som jobbade på ica kanske inte ställt om klockan det har ju blivit vintertid i natt/imorse så vi antog att dom sku öppna när våran klocka var 12 gu så rätt vi hade :D menmen då passade vi på att gå hem till linn och kolla busstider sen gick vi ju på ica jag köpta en chokladkaka och linn köpte lakrosal sen tog vi 12.37 bussen hem till mig å efter det har vi bara hunnit käka lite och sökt en mobil laddare :D menmen nu tänker jag vara lite social med linn ist smsa vettja :D hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0