14

SJUK! :(

Nu var man "sjuk" igen fan att syrran sku smitta en :( menmen jag kom jusst på att jag inte lagt ut ngra bilder från grekland ännu så här kmr ngra :D

Vars kan man hitta pizza & pomess om inte i grekland :P

Pizza & Pommes konstig kombination men goott vare :P

Hemlös vovve sover  mitt i stan :´(

Hemlösa hundar hittade man lite överallt denna var en jag hittade i stan <3

GULLIG BIL ELR VAD?

Sötaste bilen ngnsin detta är min framtida bil <3

Nuu kan jag bjussa på en på mig (inte den vakkraste menmen)

Melodifestival kvällen :D<33

De var euro vision song contest på tv så syrran skrev me en eyliner på kinden innan man gick ut och  åt :P

 menmen ska dra ska toill stan puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0