15

Hei<3

Var meningen att jag sku fara till stan för ett tag sen men Josse och Malin var redan på väg tbx får se va som görs då om jag är me dom överhuvetaget! menemn nu kollar jag på simpssons (stavning?) å ska snart kolla på bdb om ngn skrivit,laggt upp ngt :P kan lägga in en bild eller två :P

JULIA!

Detta är tjejen jag "hittade" i Grekland :P Julia Fredriksson kolla in hennes bdb hon heter Juliatheking ;)

PONTUS 10 ÅR!

Kussen fyllde år när man var dära så han fick en tårta :P Grattis Pontus :P

KALIX HAVSBAD!<3

Har ju varit i sverige oxå :) detta är stugan vi hade när vi var på Kalix Havsbad :P
Bilen dära på sidan oxå :D

Nu sticker jag kan ju inte lägga upp så mkt bilder på en ggn :P Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0