19

Pelle ringde för ett tag sen och fråga om man ville hänga med på stan! Klart man vill så har nyss varit på OK och hämtat ut 200 kr (fick inte ta mera :( ) menen på 200 klarar man sig ganska långt :D Pelle och jag kmr väll förmodligen sitta och "leka" i smörblomman kanske typ skrika giiiirlpowwa elr ngt sådant :P Fan oxå nu kom jag på de är inte jag och felle det är ju fanjag och JOSSEEEEEE<33 lots of love to you :D
Nä men Pelle och jag har säkert kuligt ändå ;) ska ta bussen som går 12.50 så måst typ gå nu är fan klädd i världens tråkigaste kläder inte ens ngn ide att förklara :D menmen skriver kanske efter stan ngn ggn :D Puss<33Inte smörblomman menmen<3
Detta är inte smörblomman utan en lekplats utanför vårt hotell i Grekland menmen lekplats som lekplats :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0