31

Hei<3

Sitter här och äter frukost hela daagen lång :D haha nä men jusst nu sitter jag och kollar på tvn och ska snart gå och äta ;)Idag har jag varit med Emma vi han inte göra så mkt för vi fick gå Hem från skolan och jag hade ont i magen så vi gick inte så snabbt . Tänkte spela farmville snart ,men måste få ngt i magen först! ;P Josse är i TURKLAND<333 åååh v ajag är avis på henne hon har viserligen haft Regn & Åska den första dagen men vem vet hon kanske haft världens finaste väder idag :P idag vart jag klar med min Novell på skolan ska bara renskriva den och kanske ändra lite på den :D ,Den handlar iaf om en koille somm heter Markus som blir kidnappad när han är på väg hem från en kompis och genade genom skogen. Menmen måste verkligen äta nu är sååååå Hungrig PUSSoKRAM<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0