45

Hejhej nu äre ganska sent menmen sitter och kollar på Jorden Runt På 80 Dagar den e ganska bra även fast jag bara sett typ 10  min menmen ska egentligen sova för de e skola imorron :( jag har föresten gjort No läxan och skickat den till Anette men när jag skickat märkte jg att de va massa me stavfel :( IG- Var det hära :´( haha nä men jag får inte betyg men de hade ju varit roligt om hon hade gillat min raport (; de var en labbraport. jag måst kolla på engelska läxan imorron när jag äter frukost för jag kom på att den är till imorron :S menmen nu ska jag lägga ifrån mig datan för jag kommer förmodligen somna framför tv:n elr behöva låssas sova om mamma kmr in pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0