030310- Jobbiga Jävla "kusin"

Ja... rubriken says it all menmen Linus är så jävla jobbig När han är inne "SKA" han spela spel på datan(jag måste sitta brevid å säga vad han ska trycka för han kan inte läsa) eller kolla film (engelska filmer men det är samma sak där jag måste sitta brevid och säga vad det står) eller så ska han se tv men då har han så jäkla högt ljud att man får ont i huvudet även fast man är flera rum ifrån. När han är ute därmot ska han antingen spela "bandy" eller skotta snö, sen är det ju så att han tror att han kan bestämma över alla också + att han är bortskämd... han säger tex att datorn är hans men det är den ju inte direkt å så sitter han också och SJUNGER,SKRIKER,SKRATTAR,TRALLAR osv i princip allt som kan få en att få jävligt ont i huvudet... är så jävla glad att jag slipper lill djävulen utan horn redan imorron då jag sticker hem å socialar med familjen resten av lovet<3 menmen nu ska jag dra pussssssshäjs<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0