280310

Har inte skrivit på 25 dar så nu vare dags ;) sen jag skriv så har (jobbiga lilla "kusin") fyllt år ,skolan har tråkat ut mig,friluftsdag(pulka( var faktist kul... de trode jag aldrig) xD) och va har fått elevensval "grupper" jag har ridning och efterssom att jag ska rida imorfon (måndag),tisdag å onsdag kmr jag ha jävligt svårt för att stå på torsdag xD Hoppas jag får ngn lugn häst påtal om lugna hästar... JAG HAR DÅLIG HUMOR :D HEHE Jag frågade Ida om hon viste ngn lugn häst jag kunde rida å såhär lät de typ :

JAG: Vet du någon lugn häst jag kan rida?
IDA: Nja... Skäcken är lugn...
JAG: Ehm... okej
IDA: Ja han är ju död nu så han är jätte lugn

Gissa om jag och Emma skämdes där vi stod och skrattade oavbrutet i typ 5 min xD HAHAHAHAHAHAHAHH!! ;) menmen nu behöver bara ngn av oss säga skäcken så skrattar vi som fan xD hehe

menmen nu ska ni få se en bild syster photoshopat åt mig sen drar jag ;)



Thanks , Suss ;) menmen nu drar jag pusshaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0